Da, este binecunoscut faptul ca organismul uman nu poate produce aceasta vitamin, insa are nevoie de ea pentru a pastra un ritm normal al functiilor vitale corpului. Astfel, ne putem ajuta organismal prin introducerea in dieta a alimentelor  bogate in B12 precum carne, peste, oua si lactate. Poate ca multi consuma deja aceste alimente, dar cati dintre noi le consumam indeajuns incat sa ne bucuram din plin de beneficiile vitaminei atat de necesara noua?

Daca nu stiati, vitamina B12 este utilizata si de maduva osoasa pentru a produce celulele rosii din sange si celulele ce captusesc tractul intestinal pentru a se divide rapid si a ramane impreuna. Dar beneficiile acesteia nu se opresc aici. B12 are un rol fundamental si in dezvoltarea si functionarea creierului si a sistemului nervos.

Specialistii recomanda consumul de alimente bogate in vitamina B12 (carne de pui, vita, porc, mai ales in ficat, lapte, produse lactate,  oua, crabi, stridii, scoici, somon, ton), deoarece:

  1. Furnizeaza energia necesara organismului;
    2. Protejeaza inima;
    3. Influenteaza sanatatea sistemului osos;
    4. Previne deteriorarea nervilor;
    5. Influenteaza in bine starea de spirit;
    6. Peotejeaza sanatatea creierului;
    7. Intarzie efectele imbatranirii.

Daca vrei sa inlocuiesti variantele de mai sus, ai la dispozitie si suplimentele alimentare, din farmacii. Totusi, administrarea acestora se va face intotdeauna pe baza prescriptiei medicale sau a informatiilor de pe ambalaj.

Vitamina B12 este indispensabila si pentru cresterea copiilor sau a femeilor insarcinate sau care alapteaza .Si sugarii hraniti de la pieptul mamei au nevoie de aceasta, asadar alimentatia sanatoasa joaca un rol important in asimilarea nutrientilor potriviti, de catre nou nascut, asigurandu-i o stare buna de sanatate. In orice caz, vitamina B12 este esentiala pentru pastrarea sanatatii.

Cert este ca vitamina B12 este indispensabila tuturor, iar echilibrul organismului il putem stabili si noi, printr-o alimentatie sanatoasa, miscare, suplimente alimentare si, nu in ultimul rand, o atitudine optimista!

Da, este binecunoscut faptul ca organismul uman nu poate produce aceasta vitamin, insa are nevoie de ea pentru a pastra un ritm normal al functiilor vitale corpului. Astfel, ne putem ajuta organismal prin introducerea in dieta a alimentelor  bogate in B12 precum carne, peste, oua si lactate. Poate ca multi consuma deja aceste alimente, dar cati dintre noi le consumam indeajuns incat sa ne bucuram din plin de beneficiile vitaminei atat de necesara noua?

Daca nu stiati, vitamina B12 este utilizata si de maduva osoasa pentru a produce celulele rosii din sange si celulele ce captusesc tractul intestinal pentru a se divide rapid si a ramane impreuna. Dar beneficiile acesteia nu se opresc aici. B12 are un rol fundamental si in dezvoltarea si functionarea creierului si a sistemului nervos.

Specialistii recomanda consumul de alimente bogate in vitamina B12 (carne de pui, vita, porc, mai ales in ficat, lapte, produse lactate,  oua, crabi, stridii, scoici, somon, ton), deoarece:

  1. Furnizeaza energia necesara organismului;
    2. Protejeaza inima;
    3. Influenteaza sanatatea sistemului osos;
    4. Previne deteriorarea nervilor;
    5. Influenteaza in bine starea de spirit;
    6. Peotejeaza sanatatea creierului;
    7. Intarzie efectele imbatranirii.

Daca vrei sa inlocuiesti variantele de mai sus, ai la dispozitie si suplimentele alimentare, din farmacii. Totusi, administrarea acestora se va face intotdeauna pe baza prescriptiei medicale sau a informatiilor de pe ambalaj.

Vitamina B12 este indispensabila si pentru cresterea copiilor sau a femeilor insarcinate sau care alapteaza .Si sugarii hraniti de la pieptul mamei au nevoie de aceasta, asadar alimentatia sanatoasa joaca un rol important in asimilarea nutrientilor potriviti, de catre nou nascut, asigurandu-i o stare buna de sanatate. In orice caz, vitamina B12 este esentiala pentru pastrarea sanatatii.

Cert este ca vitamina B12 este indispensabila tuturor, iar echilibrul organismului il putem stabili si noi, printr-o alimentatie sanatoasa, miscare, suplimente alimentare si, nu in ultimul rand, o atitudine optimista!