Știai că oamenii iau în medie, două kilograme în greutate în perioada vacanței de iarnă? Pentru a te pune în gardă, urmează noua dietă cu alimente variate și foarte gustoase care te vor ajuta să fii și mai frumoasă de Sărbători.

Prima zi
Mic dejun: 125 ml iaurt de băut, o felie de pâine neagră, 50 g brânză de vaci dietetică (maxim 5 la sută grăsime)
Gustare: o banană de mărime medie
Prânz: 125 g ton în apă sau fructe de mare, 200 g salată verde cu o linguriță de parmezan ras și o linguriță de ulei de măsline.
Gustare două felii de ananas (natural, nu compot)
Cină: 250 g mâncare de fasole verde sau mazăre.

A doua zi

Mic dejun: 125 ml iaurt degresat, o pară, un kiwi, 20 g (o linguriță) de miere.
Gustare: 10 alune de pădure
Prânz: 200 g salată (100 g piept de pui, o portocală de mărime medie tăiată cubulețe, frunze de pătrunjel, o jumătate de linguriță de ulei de măsline și o jumătate de linguriță de suc de lămâie).
Gustare: două mandarine
Cină: 100 g piept de pui cu ardei gras roșu și frunze de coriandru.

A treia zi

Mic dejun: 200 ml lapte bătut, o felie de pâine neagră
Gustare: 10 alune de pădure
Prânz: 200 g salată verde cu 100 g sardine în sos tomat și o felie de pâine sau 100 g fasole bătută.
Gustare: 150 g salată de fructe, cu struguri, kiwi și ananas.
Cină: 100 g piept de pui cu o jumătate de ceapă și un ardei gras verde. Se taie cubulețe și se pun în tigaia de teflon împreună cu câteva feliuțe de ciuperci. Se lasă să se rumenească câteva minute, apoi se servesc cu roșii și salată verde.

A patra zi

Mic dejun: omletă preparată în tigaie de teflon din două ouă, ciuperci și o roșie.
Gustare: un iaurt de fructe
Prânz: 50 g tzatziki, 3 felii de pâine neagră, un castravete, un morcov.
Gustare: un chiorchine de strugure
Cină: un ardei gras care se taie pe jumătate și se umple cu 75 g de brânză de vaci dietetică (maximum 5% grăsime).