Iată planul alimentar de urmat, menit să favorizeze secreția de serotonină și, implicit, să accelereze
pierderea kilogramelor.

Cu ce trebuie să te aprovizionezi:
brânzeturi albe degresate nesărate, iaurturi naturale, carne albă, pește, fructe de mare, apă plată,
lămâi, legume verzi, ulei de măsline, orez basmati, paste integrale, roșii, linte, cereale integrale,
verdețuri (mărar, pătrunjel, leuștean, țelină, busuioc, coriandru etc.), alimente și suplimente
alimentare cu un conținut ridicat de magneziu și fier

Meniu pentru o zi:

MIC DEJUN:
– lichide – cafea sau ceai fără zahăr
– proteine – 1 ou sau 50 g brânză albă sau 2 felii de șuncă de curcan
– carbohidrați – 2 felii de pâine integrală sau 4 linguri de musli cu 4 linguri de iaurt
– grăsimi – 5 g unt sau margarină cu omega 3
– fructe – un fruct de sezon

PRÂNZ:
– legume – 1/2 farfurie cu legume verzi asezonate cu 1 linguriță de ulei de măsline
– proteine – 100 g pește alb sau 200 g carne albă sau 150 g organe

GUSTARE
– un iaurt sau un shake dietetic și un fruct sau 1 cană compot neîndulcit

CINA
– legume – 1/2 farfurie cu legume verzi asezonate cu 1 linguriță de ulei de măsline
– proteine – 100 g carne macră sau pește sau tofu
– carbohidrați – 5 linguri de cereale cu iaurt ori lapte de soia sau 1 bol cu supă de legume sau
2 cartofi
Atenție! Consumă carne roșie sau organe numai de 2 ori pe săptămână și evită să bei ceai înainte de
masă, căci blochează absorbția fierului!