balonare

Mai mult de 10 milioane de oameni regulat se plang ca sufera de balonare. Aceasta senzatie de disconfort – rezultatul

aerului care trece prin intestine – este cauzata de obicei de mancarurile sarate si grase. Deci, ce este sigur de mancat pentru femei pentru a intra tot timpul in blugi skinny? Noi v-am facut o lista cu alimentele care te pot ajuta sa scapi de balonare , de aceasta senzatie inconfortabila.

Portocalele si pepenii (lubenitele)
Deoarece apa in exces iese din organism, este bine sa te bucuri de alimentele bogate in apa. Pepenele, cum sugereaza si numele (watermelon), este aproape numai apa – 92%. Portocalele de asemenea au si ele un procent de 80 – 90% apa.

Iaurtul
Nu doar ca iaurtul are o mare cantitate de apa, dar el dezvolta de asemenea si cresterea unor bacterii bune in stomac. Aceste bacterii sunt responsabile pentru reducerea excesului de gaz care se acumuleaza in organe.

Usturoiul
Acest aliment reduce nivelul de grasime din ficat, care are ca functie principala detoxifierea si productia de chimicale necesare pentru digestie – principalele aspecte care previn balonarea.

Cereale si fulgi de ovaz
Fibrele te ajuta sa scapi de constipatie, o cauza foarte frecventa de balonare. Adaugand cel putin o portie de cereale in dieta zilnica, mancarea prin intestine o sa circule mult mai usor. Dar aveti grija sa nu adaugati o cantitate mare de cereale foarte repede in dieta, deoarece poate agrava balonarea.

Capsuni si afine
Fibrele ia de asemenea si forma unor fructe delicioase. Gustari cu fructe bogate in fibre ca  afinele si capsunile, precum si caisele si prunele uscate, iti pot curata regulat intestinele.

Grapefruit-ul
Ca si alte fructe bogate in apa, si grapefruit-ul are un procent de 90% . Un beneficiu suplimentar in gustarile din acest fruct roz: este bogat in enzime care ajuta la arderea grasimilor.

Supe pe baza de bulion
Supele pe baza de bulion – nu cele ‘piure’ sau supe crema care sunt bogate in grasimi – contin o cantitate foarte mare de apa. In plus, nivelul de sodiu nu este asa de mare atata timp cat supele sunt facute din incrediente naturale, si nu provin din conserve, plicuri.

Menta si ghimbir
Plantele carminative, cum ar fi menta, musetelul si ghimbirul, sunt bune pentru a favoriza evacuarea gazelor din intestine si pot fi savurate sub forma de ceai. In plus, aceste plante sunt eficiente in stimularea tractului digestiv precum si pentru producerea de saliva.

Ardeiul iute
Nu este doar un condiment pentru a incalzi o masa, acesti ardei reduc riscul de hipertensiune arteriala, accident vascular cerebral si boli de inima. Capsaicina, un ingredient gasit in ardei, poate de asemenea sa reduca pofta de mancare, in special pentru dulciuri.

Broccoli si conopida
Aceste legume crucifere – atat broccoli, conopida cat si varza – descompun formele nocive de  estrogen pentru eliminarea acestora in conditii de siguranta din organism. Totusi, nu contin zaharuri, ceea ce face digestia mai dificila, astfel ca ele trebuie mancate cu moderatie.

Castravetii
Aceasta leguma poate ca nu are o vaoare nutritiva mare, dar ea serveste ca un diuretic natural, ajutand la producerea urinei si eliminarea toxinelor din organism. Castravetii sunt bogati in sulf si siliciu pentru a stimula rinichii in producerea urinii. Deoarece castravetii au o cantitate mica de sodiu si calorii, ei sunt favorizati in multe planuri de dieta.

Ananasul
Acest fruct tropical, care contine aprox 80% apa, contine de asemenea si bromelaina, o enzima care descompune proteinele si ajuta la digestie.

Cucumbers
This veggie may not have much nutritional value, but it serves as a natural diuretic, helping to increase urination and the flushing out of toxins from the body. Cucumbers are rich in sulfur and silicon to stimulate the kidneys into better removal of uric acid. Because cukes are low in both sodium and calories, they’re also a favored vegetable in most diet plans.